Tämä on tiedote.

Mahdollistaa ongelmien ennakoinnin ja nopean reagoinnin

Valvontapalvelu

Contrasecin valvontapalvelu valvoo yrityksen verkkoyhteyksiä, verkon aktiivilaitteita, konesali-infraa, yksittäisiä palvelimia ja palveluita.

Valvontapalvelut

Verkon palveluiden ja ICT-infran valvontapalvelu

Contrasecin valvontapalvelu valvoo 24/7 verkkoyhteyksiä, verkon aktiivilaitteita, konesali-infraa, yksittäisiä palvelimia ja palveluita valvontaratkaisulla, joka antaa kattavan yleiskuvan ICT-infrasta sekä liiketoimintakriittisistä prosesseista mahdollistaen ongelmien havaitsemisen riittävän varhaisessa vaiheessa.

Luotettavan valvontapalvelun tuottamiseksi valvontapalvelun tuotantoon on valittu ammattitaitoisten asiantuntijoiden lisäksi parhaat teknologiat ja prosessit. Valvontapalvelut suunnitellaan ja toteutetaan aina asiakkaan tarpeiden mukaan.

Valvontapalvelu voi sisältää esimerkiksi:

Contrasecilla on monipuolisesti kokemusta ja erityisosaamista ICT-palveluiden toteuttamisessa sekä operoinnissa ja valvonnassa. Kokemusta on myös kriittisten ja turvaluokiteltujen järjestelmien toimintaympäristöistä.

On-Call-palvelu

Contrasecin On-Call-palvelussa päivystävät ICT-asiantuntijat vastaavat valvontapalvelua käyttäviltä asiakkailta tuleviin tukipyyntöihin. Asiantuntijat reagoivat myös oma-aloitteisesti valvontajärjestelmän herätteisiin ja ilmoituksiin. 

Contrasec tarjoaa On-Call-palvelua 24/7 tai asiakkaan kanssa yhdessä sovitulla aikavälillä.

Operointipalvelu

Operointipalvelu voi sisältää esimerkiksi seuraavia toimenpiteitä:

Valvontapalvelua joustavasti

Valvottavien kohteiden kriittisyys vaikuttaa valittavaan palvelutasoon. Palvelutason mukainen vianselvitys ja -korjaus aloitetaan joko järjestelmän hälytyksestä tai asiakkaan pyynnöstä esim. päivystävän On-Call-palvelun kautta.

Valvonta voi asiakkaan tarpeen mukaan olla ympärivuorokautista tai tiettyyn palveluaikaan sidottua.

Vikatilanteista tiedotetaan asiakasta sovitusti esimerkiksi puhelimitse tai teksti- tai sähköpostiviestillä.

Tyypillisesti valvontapalvelun hinnoittelu pohjautuu kiinteään perusmaksuun ja herätteiden pohjalta tehtyjen toimenpiteiden veloitukseen toteutuneen työn mukaan. 

Ennakointi on reagointia ennen ongelmien syntymistä

Contrasecin valvontapalvelun avulla mahdolliset viat on mahdollista huomata ja niihin reagoida ennen kuin häiriöt edes näkyvät käyttäjille.

Ennaltaehkäisyn lisäksi valvontapalvelu mahdollistaa syntyneiden ongelmatilanteiden nopean diagnosoinnin ja korjaamisen.

Jätä viesti

Yhteydenotto

Nimi*
Organisaatio*

* Tämä kenttä on pakollinen

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Tarjous valvontapalveluista

Ottakaa yhteyttä miettiessänne yrityksenne verkon palveluiden ja ICT-infran valvontaa.

myynti(at)contrasec.fi
Puh. 03 3123 7111

Ota yhteyttä
Ota yhteyttä

Soita meille tai jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä