Contrasecin Helpdeskin asiantuntijoiden tarjoama IT-tuki on ripeää ja henkilökohtaista, koska asiantuntijat tuntevat yrityksen ympäristön ja loppukäyttäjät jo ennalta.
Contrasec » IT-palvelut » Loppukäyttäjäpalvelut » IT-tukipalvelut
Contrasecin Helpdesk tarjoaa yrityksille apua IT-palveluita koskevissa kysymyksissä sekä ohjeistaa IT-palveluiden käyttämisessä. IT-tuki voi hoitaa kaikki yrityksen IT-ympäristön häiriöt, kuten esimerkiksi tulostusongelmat ja ongelmatilanteet käyttäjätunnusten/salasanojen, sähköpostin tai vaikka tietoliikenteen kanssa. Contrasecin asiantuntijat tarjoavat tukea myös esimerkiksi päätelaiteasennuksiin, IT-hankintoihin ja ohjelmistojen asennuksiin.
Contrasecin IT-tukipalvelu varmistaa yrityksen liiketoiminnan häiriöttömän toiminnan. Asiantuntijat ratkaisevat loppukäyttäjien ongelmat, jolloin yrityksen työntekijöiden työaikaa ei kulu IT-ongelmien selvittelyyn, vaan he voivat keskittyä täysin yrityksen omaan liiketoimintaan.
Contrasecin IT-tuki ei tyydy vain yksittäisten ongelmien ratkaisuun ja lyhytnäköiseen toiminnan ylläpitoon, vaan tavoitteena on asiakkaan ympäristön jatkuva kehittäminen muuan muassa esiin tulleiden IT-ongelmien ja niiden ratkaisujen pohjalta.
Contrasecin Helpdesk tarjoaa IT-tukea loppukäyttäjille yhden kontaktipisteen periaatteella. IT-tukihenkilöt tavoittaa helposti puhelimitse, sähköpostilla tai asiakasportaalin kautta, juuri sitä kautta mikä on käyttäjälle helpointa. Kaikki tukipyynnöt kirjataan Helpdeskissä niiden vastaanottokanavasta riippumatta töidenhallintajärjestelmään ja niiden etenemistä seurataan koko niiden elinkaaren ajan.
Helpdeskissä loppukäyttäjiä palvelee yrityksen IT-ympäristön tunteva, nimetty asiantuntija. Toiminta on tehokasta, kun aikaavievien pohjaselvitystöiden sijaan asiantuntija voi keskittyä heti varsinaisen ongelman ratkaisemiseen. Kynnys avun pyytämiseen on matala, kun apua tarjoaa tuttu asiantuntija.
IT-tukea tarjotaan etätuen lisäksi myös lähitukena, jolloin asiantuntija tulee loppukäyttäjän luo joko toistuvasti sovittuina ajankohtina tai tarpeen mukaan kutsuttuna.
IT-tukipalvelut ovat yrityksen käytössä joko kiinteällä kuukausiveloituksella tai toteutuneiden tuntien ja tukipyyntöjen mukaisella laskutuksella. Kuukausisopimus räätälöidään tarpeiden mukaisella määrällä tukityötä ja -pyyntöjä.
Tarjoamme IT-tukea palvelusopimuksen kanssamme tehneille yrityksille sekä etä- että lähitukena, joko kiinteällä kuukausiveloituksella tai toteutuneiden tukipyyntöjen ja -tuntien määrän mukaan veloitettuna. Suosittelemme IT-tuen sisältävää loppukäyttäjien kiinteähintaista IT-palvelupakettia. Pyytäkää tarjous ja ulkoistakaa IT-tukipalvelut Contrasecille.
myynti(at)contrasec.fi
Puh. 03 3123 7111
Soita meille tai jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä
Contrasec Oy
Tarjoamme yrityksille ICT-infrastruktuurin palveluja ja projektiosaamista sekä tietoturva-alan koulutus- ja konsultointipalveluja kokemuksella, jota olemme kerryttäneet vuodesta 2001.
Toimintamme pääpaino on Tampere-Turku-Helsinki kolmiossa ja sen lähialueilla, mutta tarjoamme palveluitamme myös koko maan laajuisesti.
Yhteystiedot
Käyntiosoite
Finlaysoninkuja 21 A, 2.krs
33210 Tampere
Postiosoite
Satakunnankatu 18 A
33210 Tampere
Puh. (03) 3123 7111
myynti(at)contrasec.fi
Luotettava kumppani
Contrasec on saanut tunnustusta hyvistä taloudellisista tunnusluvuista, taustatiedoista sekä maksukäyttäytymisestä.